سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع در برابر هنرهای تاریک: چرا نکات منفی SEO ، حتی اگر رتبه ها

SEO منفی می تواند به وب سایت و کار شما در جستجوی آسیب برساند ، حتی اگر رتبه بندی شما تحت تأثیر آن نباشد. در جمعه Whiteboard Friday ، کارشناس جستجوی راس جونز به سؤال منفی SEO برمی گردد ، چه چیزی می تواند فراتر از رتبه بندی باشد و چه نکاتی در مورد نحوه مبارزه با آن دارد.

 

رونویسی فیلم
خوب ، مردمی. راس جونز در اینجا و من بسیار هیجان زده ام که فقط فرصتی برای انجام هر نوع نمایش با عنوان "دفاع در برابر هنرهای تاریک" دارم. من قصد ندارم وانمود کنم که من یک هوادار بزرگ هری پاتر هستم ، اما به هر حال ، این فقط سرگرم کننده است.

اما آنچه امروز می خواهم درباره آن صحبت کنم واقعاً بد است. این واقعیت است که سئو منفی ، حتی اگر در انجام هدف اصلی خود ، یعنی گول زدن وب سایت شما از رده بندی ، کاملاً ناکارآمد باشد ، باز هم در وب سایت شما خراب بازی می کند و این احتمال که شما یا مشتریانتان بتوانید ایجاد کنید. تصمیمات را در آینده تصحیح کنید و رتبه خود را ارتقا دهید.

امروز می خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم که چرا SEO منفی حتی اگر رتبه شما تحت تأثیر قرار نگرفت ، هنوز هم مهم است و سپس من در مورد دو روش صحبت می کنم که می توانید از آنها استفاده کنید که به کاهش برخی از تکنیک های منفی SEO و همچنین بالقوه کمک می کند. آن را طوری انجام دهید که هرکسی که به شما حمله می کند کمی در این روند صدمه دیده باشد ، شاید. بیایید کمی در مورد SEO منفی صحبت کنیم.

سئو منفی چیست؟
رایج ترین شکل SEO منفی ، کسی است که با استفاده از انواع نرم افزارهای مختلف ، به ده ها هزار پیوند اسپم یا صدها هزار نفر حتی اقدام به خرید و خرید می کند و آنها را به امید آنچه که قبلاً صدا می زدیم به سایت خود می گوییم. بولینگ گوگل "، این است که شما را از نتایج جستجو به همان روشی که می خواهید یک توپ با توپ بولینگ را پایین بیاندازید ، بدوزید.

امید این است که به نوعی مانند یک پرچم پرچم دروغین باشد ، که گوگل فکر می کند که شما بیرون رفتید و همه آن لینک های اسپم را در اختیار دارید تا سعی کنید رتبه خود را بهبود بخشید ، و اکنون گوگل شما را به دام انداخته است و بنابراین مجازات می شوید. اما در واقعیت ، این شخص دیگری بود که این پیوندها را بدست آورد. اکنون به اعتبار آنها ، Google واقعاً نادیده گرفتن این نوع پیوندها کار بسیار خوبی انجام داده است.

این تجربه من بوده است که ، در اکثر موارد ، کمپین های منفی سئو در اکثر موارد بر رتبه بندی آنطور که در نظر گرفته شده اند تأثیر نمی گذارند ، و من موارد زیادی را در اینجا می دهم ، زیرا من دیدم که مطمئناً مؤثر است. اما در اکثر موارد ، تمام این پیوندهای اسپم فقط توسط Google نادیده گرفته می شوند. اما این نیست این داستان کامل نیست.

مشکل شماره 1: داده های فاسد
می بینید ، اولین مشکل این است که اگر 100000 پیوند به سایت خود نشان دهید ، آنچه در پس زمینه واقع می شود این است که این فساد داده وجود دارد که برای تصمیم گیری در مورد نتایج جستجو مهم است.

شما را بیش از محدودیت داده ها در GSC سوق می دهد
به عنوان مثال ، اگر شما 100000 پیوند به سایت خود نشان دهید ، می خواهد شما را بر محدودیت تعداد پیوندهایی که کنسول جستجوی Google در گزارشهای مختلف درباره پیوندها به شما بازگرداند ، فشار وارد کند.

پیوندهای خوب را هل می دهد
این بدان معناست که در مورد دوم احتمالاً پیوندهایی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید یا از آنها مراقبت کنید ، که در گزارش مشاهده نمی شود زیرا Google فقط 100،000 پیوند در صادرات را قطع می کند.

خوب ، این یک کار بزرگ است ، زیرا اگر شما سعی در تصمیم گیری در مورد چگونگی بهبود رتبه خود دارید و نمی توانید به اطلاعات پیوند موردنیاز خود دسترسی پیدا کنید ، زیرا صدها هزار پیوند اسپم جایگزین شده است ، پس شما هستید قادر به تصمیم گیری درست نیست.

افزایش هزینه برای دیدن همه داده های شما
مسئله مهم دیگر این است که راه هایی در اطراف آن وجود دارد.

می توانید داده ها را برای بیش از 100،000 پیوند به سایت خود دریافت کنید. شما فقط باید هزینه آن را بپردازید. می توانید به عنوان مثال به Moz بیایید و از ابزار Link Explorer ما استفاده کنید. اما برای دستیابی به حسابهایی که در واقع تمام آن داده ها را ارائه می دهد ، باید مبلغ پولی را که هزینه می کنید ، افزایش دهید.

مسئله بزرگی که در پشت همه اینها وجود دارد این است که حتی اگر ما می دانیم که Google اکثر این پیوندها را نادیده می گیرد ، اما آنها به هیچ وجه از این نظر برچسب نمی زنند. حتی پس از دستیابی به همه ی آن داده های پیوند ، به همه این صدها هزار پیوند اسپم ، دسترسی پیدا خواهیم کرد ، ما هنوز نمی توانیم مطمئن باشیم که کدام یک از اینها مهم هستند و کدام یک از اینها مهم نیستند.

مشکل شماره 2: محتوای کپی شده
این تنها نوع SEO منفی نیست که در آنجا وجود دارد. این رایج تاکنون رایج است ، اما انواع دیگری نیز وجود دارد. نوع متداول دیگر ، گرفتن مطالبی است که شما در اختیار دارید و آنرا در وب توزیع می کنید به روشی که همایش مقاله برای کار استفاده می کند. بنابراین اگر نسبتاً جدید در SEO هستید ، یکی از روش های قدیمی برای بهبود رتبه بندی این بود که مقاله ای را در سایت خود بنویسید ، اما سپس آن مقاله را برای تعدادی از وب سایت های مقاله همگام سازی کنید و این سایت ها سپس مقاله شما را ارسال می کنند و آن مقاله می باشد. پیوند به شما

حال دلیل این کار این سایتها به این دلیل است که آنها امیدوارند که در بعضی موارد از وب سایت شما پیشی بگیرند و با انجام این کار برخی از ترافیک ها را بدست آورند و شاید مقداری پول AdSense کسب کنند. اما در بیشتر مواقع ، این نوع صنعت از بین رفته است زیرا در مدتی موثر نبوده است. اما یک بار دیگر ، این کل تصویر نیست.