سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت بک لینک فالو رایگان

با اینکه طی سال ها گوگل نسبت به لینک های سایت ها حساس تر شده و معیار های جدید ترین برای یک لینک مفید ارائه داده ولی باز هم یکی از مهم ترین معیار های گوگل برای رتبه بندی نتایج موتور جست و جو گر خود هنوز بک لینک هست مخصوصا بک لینک فالو, در این مقاله قصد دارم چندین وب سایت به شما معرفی کنم میتوانید با استفاده از به ساخت لینک فالو رایگان بپردازید.

برای خرید یک لینک دائمی در سایت معتبر شاید باید چند صد یا چند میلیون تومن هزینه کرد که واقعا گاهی هزینه مازاد هستش و یا برخی از دوستان این تفکر رو دارند که بک لینک های پولی واقعا ارزش دارن ولی اینطور نیست, خیلی از بک لینک های رایگان برای سایت میتوانید مفید و اعتبار بالایی دارد مخصوصا بک لینک فالو که ما نحوه ساخت بک لینک رایگان را در ادامه به شما دوستان عزیز یاد خواهیم داد.

در اینجا بهترین سایت هایی که خودم در آن به ساخت بک لینک فالو رایگان میپردازم معرفی میکنم و اعتبار و نحوه ساختشم بهتون یاد میدم, و بیشتر اینها اعتبار بالای حتی بالای 80 اعتبار دارند .در ادامه همراه آرنا لرن باشید.

 

سایت blog.ir

سایت بلاگ دات آی آر یکی محبوب ترین سرویس های وبلاگدهی در ایران که میتوانید با استفاده از آن به ایجاد بک لینک فالو پبردازید. اعتبار دامین بلاگ دات آی 59 هست شما میتوانید در اینجا وبلاگ های متعدد ایجاد کنید و از طریق این وبلاگ بک لینگ ایجاد کیند به سایت خودتون.

سایت ویرگول

من عاشق سایت ویرگول جهت گرفتن بک لینک چه فالو چه نوفالو, البته ایجاد بک لینک در سایت ویرگول یک تکنیک خاص داره البته راحته ولی هرکسی نمیدونه. اعتبار دامین ویرگول 48 هست شما با ایجاد حساب کاربری و بعد ایجاد انتشارات میتوانید بک لینک فالو رایگان از این سایت بگیرید. در این ویدیو نحوه ایجاد بک لینک از سایت ویرگول رو بهتون یاد دادم.

سایت پارسی بلاگ

اعتبار سایت پارسی بلاگ 51 هست  و شما همانند سایت بلاگ دات آی ار با ایجاد وبلاگ متعدد به ساخت بک لینک فالو رایگان بپردازید. من عاشق پارسی بلاگ هستم معمولا بک لینک هم خیلی میگیرم ازش و بهتون پیشنهاد میدم یکی از گزینه هاتون باشه.

سایت speakerdeck.com

سایت speakerdeck اعتبار دامین 85 رو داره و میتونه یک گزینه عالی جهت گرفتن بک لینک باشه. نحوه ساخت بک لینک فالو در این سایت اینگونه هست که شما باید در این سایت ثبت نام کنید و اطلاعات کاربری تان رو وارد کنید یک ایمیل معتبر بدید و لینک تایید حساب هم به ایمیلتون ارسال میشه و حسابتون رو تایید.

اما نکته اساسی نحوه ایجاد بک لینک در سایت شما باید به بخش ویرایش بیو گرافی تان در سایت برید و در بخش بیو یه محتوا بزارید با استفاده از تگ HTML بک لینک به ساخت بک لینک بپردازید.

 

سایت رز بلاگ

فقط بگم سرویس وبلاگ رز بلاگ عالیه یعنی میشه بهترین نوع بک لینک هارو ازش گرفت. اعتبار سایت رز بلاگ 48 هست و میتوانید ایجاد وبلاگ ها و گذاشتن محتوا بک لینک بگیرید که بک لینک واقعا تاثیر خوبی روی سایت میزاره.

 

سایت پیچک

سایت pichak یکی از قدیمی ترین سایت ها تو حوزه قالب وبلاگ هست یادمه از بچگی کد های وبلاگامو از این سایت میگرفتم. و بک لینک هاشم عالیه اعتبار سایت پیچک 33 که میتوانید در فروم آن ثبت نام کنید و در بخش پروفایل آدرس سایت خود رو بزارید و بک لینکی که ایجاد میشه فالو هست.

 

سایت mootools

اعتبار این سایت 77 هست و میتوانید با آن بک لینک فالو پروفایلی بگیرید فقط نیاز ثبت نام کنید و اطلاعات خود رو تکمیل کنید. از طریق این لینک https://mootools.net/forge/signup میتوانید ثبت نام کنید و موقع ثبت نام در بخش Your Website ادرس سایت خود را وارد کنید و بعد صفحه که ایجاد میشود بک لینک سایت شما وجود و فالو هست.

 

سایت ezblogz.com

سایت ezblogz اعتبار 75 دارد و یک سرویس دهی وبلاگ هست شما میتوانید از طریق این سایت با ایجاد وبلاگ بک لینک کاملا فالو بگیرید و بک لینک های قوی ای هم دارد و تاثیر خوبی رو سایت شما میزارد.

 

در آخر

معمولا سایت هایی معرفی کردم که خودم ازش بک لینک گرفتم و امید وارم شما با ساخت بک لینک فالو رایگان در این سایت ها نتیجه خوبی برای سایت خود رقم بزنید

 

منبع : لینک سازی